Gezonde school

Lekker bewegen: gymlessen

Bewegen is belangrijk. Op de Shri Vishnu School krijgen de leerlingen twee keer per week gym in onze eigen gymzaal. Voor de kleutergroepen geldt dat zij soms vaker gymmen en natuurlijk ook buiten spelen. De leerlingen leren tijdens de gymlessen niet alleen sporten, maar ook omgaan met de eigen emoties en zich te verweren. De KiVa-regels worden hier extra getest!

Fruit- en lunchpauze

De leerlingen van de Shri Vishnu School eten in de kleine pauze fruit. Op onze school krijgen alle groepen elke week schoolfruit en schoolmelk.

In de lunchpauze eten wij een gezonde lunch, denkend aan brood en/of een broodvervanger.

Onze leerlingen mogen de gehele dag door water drinken uit een waterfles.

Vegetarische lunch

Indien wij bijzondere (feest)dagen hebben, denkend aan bijvoorbeeld Divali, Holi of Navratri, vragen wij onze ouders en leerlingen om rekening te houden met onze Dharma. Wij sturen vaak (middels de nieuwsbrief of een Parro-bericht) extra aandacht voor een vegetarische lunch vanuit huis.